Frisbeegolf

Kausi paketissa ja seuramestaruusratkottu. Mestaruusvyö lähti tällä kertaa Leevi Hurtolan matkaan.

Top3 tasoitustuloksissa oli 1. Verneri Ruohomäki (-3,25) 2. Jaakko Lehtonen (-1,67) 3. Sami Laine (-1,5).

CTP kisan vei Verneri Ruohomäki.

Kiitos jälleen kaudella, keväällä jatketaan

Kaudenpäätöskisa 2023

Kausi alkaa olla lopuillaan ja on jälleen aika kokoontua taistelemaan seuramestarin mestaruusvyöstä kahden kierroksen tiukassa otatuksessa. Mestaruusvyö lähtee tietenkin parhaan MeLu:n jäsenen matkaan, mutta kilpailuun osallistuminen ei kuitenkaan edellyttä seuran jäsenyyttä ja muut palkinnot jaetaan kaikkien kesken.

Tervetuloa 01.10. kisamaan kauden viimeistä kertaa Kalpakalle. Lähtö ensimmäiselle kierrokselle klo.1100.

Hyviä uutisia MeLu:n frisbeegolfharrastajille

Jatkossa pienen yhteistyön merkeissä on jäsenillemme tarjolla alennuskoodi Arctic Animal -frisbeegolfverkkokauppaan! Mikäli bägi kaipaa täydennystä tai mieltä polttelisi esimerkiksi upeat factory store special -kiekot, suuntaa ostoksille alla olevasta linkistä ;)

Alennuskoodilla: Merikarvia120423

saat 7% alennuksen :)

Lisäksi Arctic Animal -verkkokauppa tarjoaa tulevalle kaudelle seurallemme myös muutamia lahjakortteja palkinnoiksi, joita pistetään jakoon ainakin juhannuksen parikisassa.

Ei muuta kuin ostoksille

Kausi 2023

Kevät on vahvana läsnä ja on aika aloittaa myös MeLu:n frisbeegolfkausi!

Sunnutaina 7.5. Kauden ensimmäiset viikkokisat. Pelit alkaa klo1500.

Systeemi sama tuttu:

- vapaaehtoinen osallistumismaksu 4e (sisältää holaripotin).

- joka toinen sunnuntai pelataan, mutta saattaa tulla poikkeiuksia toki.

- pelataan aina raakatulos ja tasoituskisa. (Kauden ensimmäisessä kisassa tasoitus viimekaudelta)

- tasoitus kauden viikkokisoista oikeuttaa tasoituskisaan osallistumisen myös kaudenpäätöskisoissa.

Juhannusaattona pelataan pelataan jälleen MeLu:n parikisa, josta tarkempaa infoa luvassa myöhemmin :)

Muistakaahan liittyä MeLu:n jäseneksi ja pistää myös seuraan liittymispyyntö Suomisportissa niin saat myös SFL-jäsenyyden.

Tulkaahan peleille

JUHANNUS BIRDIE RACE -PARIKISA 2023

-Kalpakalla Pe 23.6. klo 1300

-Ilmainen osallistuminen, ei rating rajoituksia. Pelataan best shot parikisana.

-Palkinnot arvotaan kaikkien osallistujien kesken. Palkintojen arvontaan saa yhden arpalipun kisaan osallistumalla, sijoituksen mukaan osallistujamäärästä riippuen, sekä yhden lisää jokaista parin heittämää birdietä kohden. (eagle 2 ja holari 5 arpalippua)

-Teemana kierrätys. Mikäli sinulta löytyy kotoa hyödyllistä tavaraa, jolle ei taloudessanne löydy käyttöä tai vaikkapa kiekkoja joita et itse enää heitä, voit tuoda sen mukaan palkintopottiin. Jokaisesta tuodusta palkinnosta saa palkintojen arvontaan yhden arpalipukkeen. (Rajoitus 2kpl per henkilö)

Polkaistaan siis juhannuskäyntiin perinteisillä kisailuilla. Tervetuloa :)

Juhannus Birdierace parikisan tulokset

Kiitokset kaikille osallistujille :)

Pareja oli jälleen ennätysmäärä ja kisa sujuivat hienosti mukavissa keleissä.

Ens ivuonna jälleen uusiksi.

-TD. jani Kotiranta

Jäsentiedote harrastajille

Liittymällä MeLu:n jäseneksi oheisen linkin kautta myös Suomisport -sivustolla, pääset ilmaiseksi myös Suomen frisbeegolfliiton jäseneksi. Jäsenyys mahdollistaa mm. kilpailulisenssin ostamisen.

Harrastajien saaminen Suomisportin kautta seuran viralliseen jäsenluetteloon auttaa lajiliittoa pitämään kirjaa harrastajien määrästä suomessa ja näin kehittämään toimintaansa oikeaan suuntaan.

Joten käy sinäkin lisämäässä itsesi jäseneksi myös Suomisportissa :)

- Jani Kotiranta

Kiitokset kaudesta!

Kausi 2021 paketissa! Seuramestaiksi kruunattiin tänä vuonna Eero Näsi. Toiseksi tuli Oliver Ojamo ja kolmanneksi Vesa Känä.

Tasoituskisan voitti Sami Laine, Toiseksi tuli Artturi Erkkilä ja kolmanneksi Oliver Ojamo.

Kiitokset kaudesta, kattellaan taas keväällä

Seuramestaruus 2020 tulokset:

10. Sami Mesiranta    +7

11. Jussi Kotiranta     +8,6

Palkintorakenne

3 euron osallistumismaksu jaetaan osallistujamäärän mukaan seuraavasti. Tämän lisäksi voi osallistua holari pottiin, sekä kaudenpäätöskisan palkinto kassaan, jotka molemmat ovat 0,50e.

Osallistujamäärä45678910111213141516

2. Sami Mesiranta

3. Jyri Sjöblom

CTP-kisa: Erkka Leivo

Iso kiitos kaikille kaudesta ja jälleen onnistuneista päätöskisoista.

Palataan kisa-asioihin ensi vuonna :)

MeLu:n KAUDENPÄÄTÖS 2017

Kausi on saatettu kunnialla päätökseen. On aika asettua talvehtimaan ja pohtimaan tulevan vuoden kuvioita. Paljon uutta ja mielenkiintoista on varmasti luvassa myös MeLu:n frisbeegolf rintamalla alkaen mahdollisuudesta edustaa MeLu:a virallisissa kisoissa :)

Kiitos kaikille kuluneesta liidokkaasta kesästä. Tässä vielä kaudenpäätöskisan tulokset.

CTP-kisassa voiton vei Vesa Känä ja kakkoseksi sijoittui Jussi Kotiranta

-Jani Kotiranta

Merikarvian Lukolle omat Bag Tagit!

MeLu:n jäsenille on vastedes viikkokisojen yhteydessä jaossa omat Bag Tagit. Ne ovat oiva tapa kehittää kevytmielistä kilpailua seuran sisällä. Bag Tagit ovat numeroitu 1. ylöspäin. Eli kun tagit ensimmäistä kertaa jaetaan, saa numero ykkösen se, joka Lukon jäsenistä heittää kisassa parhaan tuloksen.

Kyseessä on siis eräänlainen seuran sisäinen ranking systeemi. Aina kun olet radalla toisen seuran jäsenen kanssa, voit haastaa tämän haastekisaan ja voittaja saa kisan päätteeksi mukana olleista parhaiten rankatun bag tagin ja niin edespäin. Haasteen voi esittää niin höntsäkierroksella, viikkokisoissa tai virallisemmissakin kisoissa. Haasteesta ei tietenkään saa kieltäytyä.

Tule siis nappaamaan oma Tagisi, puolusta sitä viimeiseen puttiin ja nouse rankingissä napsimalla kaverien päänahkoja ;)

Keskustelut